Тэхналагічная карта ўрока хіміі ў 8 класе
Настаўнік: Рукіна Таццяна
Васільеўна
Клас: 8
Прадмет: хімія
Тэма ўрока: Закон захавання масы рэчываў. Хімічныя ўраўненні.
Месца ўрока ў вывучаемай тэме:
другі ўрок у тэме “Хімічныя рэакцыі”
Мэта: Растлумачыць закон захавання масы рэчываў і на яго аснове
сфарміраваць уменне састаўляць
ураўненні хімічных рэакцый;
Задачы:
*
Удасканальваць уменне састаўляць
ураўненні хімічных рэакцый на аснове закона захавання масы рэчываў і закона
захавання саставу рэчываў;
*
Развіваць уменне выказваць і
абгрунтоўваць свае думкі;
*
Выхоўваць у вучняў ашчадныя
адносіны да абсталявання і рэактываў, экалагічную культуру.
Тып
урока: камбінаваны
Асноўныя этапы ўрока.
|
Пла
ну
емы час
|
Дзейнасць настаўніка
|
Дзейнасць вучняў
|
Прыёмы, метады, формы
навучання
|
Прагназуемы вынік
сумеснай дзейнасці
|
Абсталяванне
|
1.Арганізацыйны
момант.
|
1 мін.
|
Стварае эмацыянальны
настрой.
Фармулюе мэты і задачы
ўрока
|
Слухаюць
|
Слоўныя
|
Псіхалагічны настрой
на працу
|
Слайд 1
|
2.Праверка дамашняга задання.
|
7 мін.
|
Гульня “Ход канем”.
Вуснае апытванне на аснове схемы – канспекта
Арганізацыя індывідуальнага эксперымента:
|
Прыводзяць прыклады
фізічных і хімічных з’яў.
Называюць прыкметы
хімічных рэакцый, умовы іх працякання.
Выконваюць
эксперымент.
|
Франтальнае апытванне
Індывідуальны эксперымент:
|
Сістэматызацыя ведаў,
паняццяў
|
Слайды 4, 5, 6
штатыў для прабірак, прабіркі, натрый – карбанат,
саляная кіслата.
|
3.Актуалізацыя ведаў.
Матывацыя.
|
3 мін.
|
Праблемнае пытанне.
Гульня: “Хто ён?”.
|
Называюць з’явы, якія
назіраюцца. Адгадваюць, аб якім вучоным ідзе гаворка, і звязваюць яго імя з тэмай урока.
|
Франтальная работа
|
Названы імены вучоных
А.Лавуазье, і М.Ламаносава.
|
|
4.Вывучэнне новага матэрыялу.
|
Работа па п.15 с. 69-70 падручніка. Дэманстрацыйны эксперымент. Вывядзенне
паняцця “хімічнае ўраўненне” і распрацоўка алгарытму састаўлення ўраўненні хімічных рэакцый.
|
Работа з тэкстам
падручніка. Выкананне эксперымента. Асмысленне этапаў састаўлення ўраўненняў
рэакцый.
|
Часткова-пошукавая,
групавая
|
Распрацаваны алгарытм
састаўлення ўраўненняў хім. Рэакцый
|
Слайды 7,8,9,10.
Растворы меднага купарвасу і натрый гідраксіду, прыбор для дэманстрацыі
закона захавання масы рэчываў, вагі лабараторныя, растворы сернай кіслаты і
барый – хларыду, кальцый – карбанату і салянай кіслаты.
|
|
5.Першасны
кантроль.
|
Арганізацыя работы па
пытаннях і практыкаваннях.
|
Адказваюць на пытанні,
выконваюць практыкаванні
|
Франтальнае апытванне.
|
Выяўленне цяжкасцей
вучняў у засваенні матэрыялу
|
Слайд 11
|
|
6.Фізкультхвілінка
|
2 хв.
|
Практыкаванні для
вачэй
|
Выконваюць
практыкаванні
|
Адпачынак вучняў
|
Схема
|
|
7.Замацаванне.
|
Арганізацыя работы па
пытаннях і практыкаваннях.
|
Адказваюць на пытанні,
выконваюць практыкаванні
|
Франтальнае апытванне.
Інд.работа
|
Замацаванне вывучанага
матэрыялу
|
Слайд 12
|
|
7. Абагульненне і сістэматызацыя
|
Работа па схеме - канспекту.
Асноўныя паняцці
|
Паўтараюць асноўныя
паняцці тэмы.
|
Франтальная работа
|
Вылучэнне асноўных
правіл і паняццяў
|
Слайды 8 і 13
|
|
8. Кантроль.
|
10 мін.
|
Арганізацыя работы па
індывідуальных картках
|
Выконваюць заданні на
картках
|
Самастойная работа
|
Кантроль ведаў
|
Індывідуальныя карткі
|
9. Карэкцыя.
|
3 мін.
|
Заданне “Дапытлівым”
|
Выкананне разлікаў
|
Творчая работа
|
Развіцце дапытлівасці
|
Слайд 14
|
10.Дамашняе заданне.
|
2 мін.
|
ІІІ узр.– параграф 15, № 8 с. 73
ІУ
узр. – параграф 15, № 8, 9 с. 73
У узр. – параграф 15, № 8, 9 с.
73, №7 с.72
|
Запісваюць у дзеннікі
заданні па выбары.
|
Тлумачэнне
|
Усвядомлены выбар
|
Слайд 15
|
11.Рэфлексія.
|
3 мін.
|
Пытанні рэфлексіі
|
Аналізуюць уласную
дзейнасць
|
Франтальныя
|
Саманаліз
|
Слайд 16
|
12. Падвядзенне вынікаў работы
|
2 мін.
|
Аналіз дзейнасці вучняў
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий